Het hele jaar door nummer één!

Deel deze case
Info
Middelen

Inhoud

Fleurop Interflora Nederland is al ruim 90 jaar (sinds 1921) gespecialiseerd in het verzenden van bloemen. In Nederland zijn zo'n 1.200 bloemisten aangesloten bij Fleurop. Maar ook internationaal gezien is Fleurop een zeer gerespecteerde speler; wereldwijd zijn er 50.000 bloemisten verdeeld over ruim 140 landen aangesloten! Een koplopers positie dus, die Fleurop graag behoud en verbeterd. Maar de laatste jaren zijn er, zeker online, steeds meer aanbieders bijgekomen. Wij werken intensief met Fleurop samen om die concurrentieslag te winnen.

Waarom

Fleurop is marktleider in de verkoop van bloemen, waarbij het online kanaal een zeer belangrijke plek inneemt. De laatste jaren zijn er een flink aantal concurrenten bijgekomen en is de markt veranderd. Fleurop zal dus online haar meerwaarde moet blijven aantonen om zo top of mind te blijven bij de doelgroep. SEO, SEA en e-mail marketing ondersteunen daarin.

Hoe

SEO en SEA campagnes hebben alleen succes door goed onderzoek vooraf en het constant monitoren van de resultaten en bewegingen in de markt. Daarom hebben we veel contact met Fleurop om tijdig in te spelen op veranderingen. Daalt het zoekvolume op een bepaald zoekwoord of stijgt deze juist op een andere? Geen probleem. In eigen beheer kunnen we dit direct aanpassen. 

Wat

Muntz en ReveNew werken All Active samen aan design en techniek voor de verschillende activaties. Tijdens piekperiodes, zoals Valentijn, ontwikkelen we speciale e-mailings en thema webshop pagina's die voor extra conversie zorgen. Ook draaien we in eigen beheer SEA campagnes en zorgen we met onze SEO strategie ervoor dat Fleurop op de belangrijkste zoekwoorden de toppositie heeft en houdt.

Zij kiezen All Active