Heerlijk en eerlijk genieten

Deel deze case
Info
Middelen

Inhoud

Landwinkel is een coöperatie van samenwerkende boeren met een eigen boerderijwinkel. Inmiddels mogen al zo'n 100 boerderijwinkels zich op dit moment Landwinkel noemen en dat aantal blijft groeien! Door onderling intensief samen te werken heeft Landwinkel eigen streekproducten, maar ook eerlijke en heerlijke producten uit andere regio's. Landwinkel wil hun unieke ecologische karakter online beter positioneren. Meer beleving, vindbaarheid, conversie. En dat liefst per unieke landwinkel.

Waarom

Landwinkel is een sterk collectief. Dat sterke collectief wordt gevormd door de kracht van de unieke leden die met eigen producten, acties en ideeën de markt bewerken. Omdat online in de oriëntatie fase een cruciale rol inneemt, werden wij gevraagd hier meer invulling aan te geven. Niet alleen richting consumenten die zoeken naar ecologische producten, maar bijvoorbeeld ook op zoek zijn naar een leuk dagje uit. 

Hoe

We bedachten een online systematiek waarbij Landwinkels eenvoudig zelf kunnen profiteren van de overkoepelende merknaam en uitstraling van Landwinkel, zonder hun eigen identiteit te verliezen. Veel boeren genieten namelijk ook enige bekendheid in de regio, dus het is slim om daar van te profiteren. Dat betekent dat we zorgden voor unieke fotografie per landwinkel, acties en productoverzichten.   

Wat

Muntz en ReveNew creëerde All Active een sfeervolle nieuwe multisite. Frisse kleuren, smaakvolle fotografie en gemakkelijke navigatie zorgen ervoor dat je je direct thuis voelt. Ook zorgden we voor conversie via een duidelijke Landwinkel-locator. Die navigeert je eenvoudig naar je dichtstbijzijnde vestiging, die direct voorzien is van een unieke landingspagina. Zo is alles wat je wilt weten direct binnen handbereik.

Zij kiezen All Active