Alleen de beste zijn goed genoeg

Deel deze case
Info
Middelen

Inhoud

Pon, één van de grootste familiebedrijven van Nederland, is een internationaal opererende handels- en serviceorganisatie. Met bijna 13.000 medewerkers verspreid over 250 vestigingen in 27 landen wil Pon zoveel mogelijk waarde toevoegen in de relatie tussen klant en fabrikanten als Volkswagen en Gazelle. 

Pon is altijd op zoek naar de grootste talenten voor hun organisatie. Wij werden gevraagd om zoveel mogelijk nieuwe talenten voor Pon te laten kiezen.  

Waarom

Pon biedt trainees een unieke kans om hun carriere een vliegende start te geven. Uitstekende begeleiding, mooie merken en prima arbeidsvoorwaarden; it's all part of the job. Maar niet iedereen is op de hoogte van deze mogelijkheden. Daarom kiezen sommige trainees eerder voor partijen als Shell of Unilever. Tijd om daar verandering in te brengen!  

Hoe

Overkoepelend thema werd Enjoy the freedom to build your own career. De succesverhalen en ongekende mogelijkheden worden verteld aan de hand van testimonials van trainees die hun carriere bij Pon zijn gestart. Zij zijn immers de beste ambassadeurs van de organisatie. Het concept is modern en internationaal, passend bij een multinational als Pon.

Wat

Muntz creëerde samen met ReveNew een unieke nieuwe website die je door de ervaringen van andere trainees en de unieke mogelijkheden bij Pon leidt. Via de website zorgen we voor conversie; je kunt je namelijk direct aanmelden voor één van de internationale traineeships. Ook creëerden we instore materiaal, advertenties en diverse andere campagnemiddelen. 

Zij kiezen All Active