Wat is jouw groene fantasie?

Deel deze case
Info
Middelen

Inhoud

Remeha is één van de grootste en meest vooraanstaande producenten van verwarmingssystemen. Een vertrouwd Nederlands merk met 75 jaar ervaring dat een breed scala aan high-tech CV-ketels en zonsystemen produceert. Binnen het productgamma van Remeha is de eVita het meest high-tech, want het is meer dan een reguliere CV-ketel. Naast warm water en verwarming kan de eVita namelijk ook groene stroom produceren. Wanneer de Remeha eVita aanslaat voor de verwarming levert het toestel tegelijkertijd ook 1000 W (1 kW) groene elektriciteit. In een jaar kan dat wel oplopen tot zo'n 2500 kWh gratis groene stroom! 

Waarom.

De Remeha eVita is een knap staaltje techniek met bijbehorend prijskaartje. Om de afzet te stimuleren is er een huurconstructie bedacht, waarbij consumenten voor nog geen €35,- per maand de eVita kunnen huren. Maar waarom moet een consument nou juist de eVita kiezen? Dat is zijn unieke mogelijkheid tot het opwekken van gratis groene stroom. 

Hoe.

Muntz positioneerde samen met Remeha de eVita als De slimme ketel waar je energie van krijgt. Een high-tech gadget die door de huurconstructie extra bereikbaar wordt voor de consument. Campagnethema werd de prikkelende vraag Wat kun jij doen met 2500 kWH groene stroom per jaar? Het 3D Energy Coach karakter brengt deze groene fantasieën tot leven. 

Wat.

De campagne kent activaties in drie kanalen: consument, installateur en intern. Voor ieder kanaal werd een geïntegreerde mix van middelen uitgewerkt zoals brochures, DM's, instore materiaal en e-mailings. Absolute eye-catcher is de door ReveNew gemaakte website deslimsteketel.nl. Een met GSAP ontwikkelde one-page-scroller die je door het bijzondere verhaal van de eVita leidt. 

Zij kiezen All Active